شرایط برگشت کالا

 مطابق با قانون تجارت الکترونیک هرگونه نقص و عيب فني کالا، بايد در مدت هفت روز پس از دريافت كالا حتي در روزهاي تعطيل از طريق تلفن “91079153-021 “و يا ايميل یا “فرم برگشت از فروش” (این فرم در کنترل پنل شما موجود است) به مركز ارتباط مشتريان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشكل فوراً بررسي و در صورت اثبات نقص، تعمير يا جايگزين گردد. بديهي است پس از هفت روز هيچ اعتراضي پذيرفتني نيست.(خاطرنشان مي سازد اين بند فقط براي كالاهاي فاقد گارانتي صدق خواهد كرد و كالاهاي داراي گارانتي از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقايص احتمالي توسط فروشگاه پردیسون گارانتي و پيگيري ميگردد)در صورتی که فرد خریدار بخواهد وجه کالا را به طور ناقص پرداخت کند کالا بدون هماهنگی، توسط پیک برگشت خواهد خورد و هزینه ارسال نیز عودت داده نخواهد شد.خریدار به مدت ۷ روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد، به شرط آنکه بسته بندی کالایی باز نشده و از آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد. لازم به ذکر است هزینه پست و بیمه به عهده خریدار می‌باشد.این انصراف برای کالاهای زیر امکان پذیر نمی باشد:– کالاهایی که قیمت آنها توسط نوسانات بازارهای مالی و ارزی تعیین می شود.
– کالا های که برش آن‌ها مطابق سفارش مشتری هستند.
– کلیه هزینه و وجه پرداختی بابت سفارش در فروشگاه در هنگام تأیید نهایی سفارش از سوی مشتری پرداخت می‌گردد. پس از دریافت مبلغ و تایید سفارش امکان انصراف از خرید تحت هیچ شرایطی مقدور نمی باشد. و در صورت انصراف از خرید، وجه پرداخت شده به مشتری عودت داده نخواهد شد.عدم انطباق کالای ارسال شده با سفارش شما، در مدت۷ روز پس از دريافت كالا حتي در روزهای تعطیل از طریق تلفن “91079153-021 ” یا ايميل یا “فرم برگشت از فروش” (این فرم در کنترل پنل شما موجود است) به مركز ارتباط مشتريان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشكل فوراً بررسي و در صورت اثبات، کالا بدون دریافت هیچ هزینه ای مجددا برای شما ارسال شود. بديهي است عدم اطلاع رسانی پس از هفت روز، به معنای صحت اقلام دریافتی است. فروشگاه پردیسون