قوانین و مقررات استفاده از فروشگاه اینترنتی پردیسون


استفاده شما از فروشگاه اینترنتی “پردیسون” و سفارش كالا از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرايط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

خرید کالا از فروشگاه اینترنتی “پردیسون” بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد

اطلاعات و مشخصات کالاهای عرضه شده در فروشگاه اینترنتی “پردیسون” از منابع زیر تامین می‌شود:

1- اطلاعاتی که توسط تولید کننده کالا ارائه می‌شوند.

2- اطلاعاتی که از سایت‌های معتبر خارجی یا نمایندگی های معتبر ترجمه می‌شوند.

از این رو فروشگاه اینترنتی “پردیسون” با هدف ارائه خدمات بهتر و آگاه‌سازی مشتریان، خود را در به‌روزرسانی مداوم اطلاعات و محتویات متعهد می‌داند.

فروشگاه اینترنتی “پردیسون” هيچ گونه مسئوليتي را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عواملی که خارج از محدوده مدیریت این فروشگاه می باشند (همانند نقص اينترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و شرایط فورس ماژور کشوری و تعطیلی اعلام شده دولت . جنگ و اعتصابات و نظایر آن) نمی پذیرد.

فروشگاه اینترنتی “پردیسون” به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفين غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حريم شخصی کاربران دفاع کند.

خدمات و محتويات سايت، صرفا براى استفاده شخصى و غير تجارى شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از اين اطلاعات پيگرد قانوني خواهد داشت و هيچ فرد حقيقي، حقوقي يا سايتي به هيچ عنوان نمي تواند از اطلاعات و محتویات موجود در سايت براى فروش، توليد مجدد يا ايجاد ترافيك در سايت خود استفاده نمايد. اگر مايليد از سرويسها و محتويات سايت جهت مقاصد تجارى استفاده نماييد لازم است از قبل به ما اطلاع دهيد. براى اين كار لطفا با ما تماس بگيريد.

كاربران باید هنگام سفارش كالاي مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحيح و به طور كامل پر نمايند. بديهي است درصورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، سفارش كاربر قابل پيگيري و تغییر یا تحويل نخواهد بود.

کلیه مراحل سفارش گیری تولید ارسال محموله به صورت پیامک و یا ایمیل به مشتری یا سفارش دهنده اطلاع رسانی می‌شود .

مالکیت معنوی محتويات فروشگاه اینترنتی “پردیسون” شامل قانون حق تکثير شده و متعلق به فروشگاه اینترنتی “پردیسون”مي باشد.

فروش و تحویل سفارش

در صورتي كه پردیسون به دلايلي خارج از اراده و اختيار خود، توان تحويل كالا در موعد مقرر (تعیین شده در زمان سفارش) را نداشته باشد و طرفين درباره يك موعد جديد به توافق نرسند، خريدار حق دارد بدون هيچگونه هزينه اي سفارش را فسخ نمايد.

ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه هزینه‌های قانونی نظیر مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. هزینه مالیات بر ارزش افزوده در صورت عدم قید شدن در سایت صفر ریال محاسبه شده است. تنها مبلغی که در موارد معین به ارزش کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا خواهد بود.

مدت گارانتی و شرایط خدمات پس از فروش در قسمت توضيحات هر كالا ذكر شده است. در صورت عدم درج موارد مذكور در اين قسمت، گارانتي براي آن كالا وجود ندارد.

شرایط برگشت کالا

مطابق با قانون تجارت الکترونیک هرگونه نقص و عيب فني کالا، بايد در مدت هفت روز پس از دريافت كالا حتي در روزهاي تعطيل از طريق تلفن “-021 “و يا ايميل یا “فرم برگشت از فروش” (این فرم در کنترل پنل شما موجود است) به مركز ارتباط مشتريان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشكل فوراً بررسي و در صورت اثبات نقص، تعمير يا جايگزين گردد. بديهي است پس از هفت روز هيچ اعتراضي پذيرفتني نيست.(خاطرنشان مي سازد اين بند فقط براي كالاهاي فاقد گارانتي صدق خواهد كرد و كالاهاي داراي گارانتي از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقايص احتمالي توسط فروشگاه پردیسون گارانتي و پيگيري ميگردد)

در صورتی که فرد خریدار بخواهد وجه کالا را به طور ناقص پرداخت کند کالا بدون هماهنگی، توسط پیک برگشت خواهد خورد و هزینه ارسال نیز عودت داده نخواهد شد.

خریدار به مدت ۷ روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد، به شرط آنکه بسته بندی کالایی باز نشده و از آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد. لازم به ذکر است هزینه پست و بیمه به عهده خریدار می‌باشد.

این انصراف برای کالاهای زیر امکان پذیر نمی باشد:

– کالاهایی که قیمت آنها توسط نوسانات بازارهای مالی و ارزی تعیین می شود.
– کالا های که برش آن‌ها مطابق سفارش مشتری هستند.
– کلیه هزینه و وجه پرداختی بابت سفارش در فروشگاه در هنگام تأیید نهایی سفارش از سوی مشتری پرداخت می‌گردد. پس از دریافت مبلغ و تایید سفارش امکان انصراف از خرید تحت هیچ شرایطی مقدور نمی باشد. و در صورت انصراف از خرید، وجه پرداخت شده به مشتری عودت داده نخواهد شد.

عدم انطباق کالای ارسال شده با سفارش شما، در مدت۷ روز پس از دريافت كالا حتي در روزهای تعطیل از طریق تلفن “-021 ” یا ايميل یا “فرم برگشت از فروش” (این فرم در کنترل پنل شما موجود است) به مركز ارتباط مشتريان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشكل فوراً بررسي و در صورت اثبات، کالا بدون دریافت هیچ هزینه ای مجددا برای شما ارسال شود. بديهي است عدم اطلاع رسانی پس از هفت روز، به معنای صحت اقلام دریافتی است.

فروشگاه پردیسون